نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3147
-
الف
+

«محمدعلی کشاورز» بازیگر سریال «پدر سالار» زندگی نامه اش را می نویسد

«محمد علی کشاورز» بازیگر کهنه کار ایرانی طی یک مصاحبه از نوشتن زندگی نامه خود خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمدعلی کشاورز» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «پدر سالار» شاهد بودند طی یک مصاحبه در خصوص وضعیت صحی خود صحبت کرد.

«محمدعلی کشاورز» با بیان آن که در چند ماه اخیر مصروف طی مراحل تداوی خود بوده، گفت: سلامتی نعمت بزرگی است که تا زمان بهره بردن از آن چندان توجهی به آن نداریم؛ اما زمانی که اتفاقی برایمان رخ می دهد متوجه می‌شویم از چه نعمت بزرگی غفلت کرده ایم.

وی در ادامه افزود: طی این مدت بیشترین زمان خود را به مطالعه کتاب گذراندم و البته در این میان آثار سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را تعقیب نموده و تلاش می کنم بخشی از زندگینامه‌ام را بنویسم تا در آینده نزدیک بتوانم کتاب را به چاپ بسپارم.

این بازیگر کهنه کار ایرانی با بیان این که 70 سال از فعالیتش در دنیای تیاتر،سینما و تلویزیون می گذرد ، به ایرنا گفت: قلب و روحم برای هنر، دوستان هنرمندم و از همه مهمتر، مردم سرزمینم می‌تپد . دعای خیر و مهر و محبت مردم همواره همراه من بوده است.

آقای کشاورز گفت: خوشبختانه طی این مدت دوست عزیزم «علی نصیریان» و دیگر بازیگران مطرح برای عیادت به سراغم آمده اند؛ قلب و روح و احساسم گواهی می‌دهد به محض بازگشت سلامتی و قدرت جسمانی ام ، با تجربه حضور مجدد برای بازی در تیاتر، سینما و تلویزیون می‌توانم مانند گذشته، بیش از پیش از زندگی لذت ببرم.

این بازیگر کهنه کار ایرانی در پایان ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط صحی بتواند بار دیگر در سینما، تیاتر یا تلویزیون حضور پیدا کند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

حال پدر سالار سینمای ایران خوب نیست/کشاورز: من را ببخشید

سکانسی ماندگار از سریال «پدر سالار» به بهانه سالگیره «محمدعلی کشاورز» 

کشاورز: اگر هزار بار دیگر هم متولد شوم ، هنرپیشگی را انتخاب می کنم

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر